Lelki magasságot és mélységek

Grafoműhely

Grafoműhely

Spontán rajzteszt és rajzelemzés

Rajzterápia

2023. július 24. - Varju Beáta

Van egy egyszerű játék: Rajzolj egy tetszőleges, egyszerű firkát, vonalat – majd alkoss ebből egy teljes rajzot.  Az eredmény az éppen benned lévő lelkivilágot tükrözi majd, rólad mesél neked!

 

Amikor olvastam valahol erről a játékról, akkor először csak elmosolyodtam, azután a következő másodpercben már – grafomán grafológusként – ceruzát ragadtam a kezem ügyében lévő naptáram hátoldalára húztam ceruzával egy egyetlen vonalból álló girbe - gurba vonalat. Azután ránéztem, és elkezdtem kiegészíteni, majd kiszínezni a két egymásba simuló alakot. (Az alapvonalat kihúztam filccel, így jobban látható.)

A vonal áramló energiája összeköti a fenti és a lenti világot, hogy megteremtse a látható valóságot.

Előszőr azt hittem, hogy egy férfi – nő pár lesz, de azután megláttam saját magamat a kisunokámmal… éppen úgy, ahogy előző nap összesimultunk a kis egyévesemmel. A „Kicsi” figyeli a „Nagyot”, aki nyugodt és békés tekintettel néz a jövőbe. A női, feminin energiák szép jelképei a kerek, hullámzó  formák, az elfogadás és a befogadás szeretetteljes harmóniája.

Az egységünk szemmel látható, valamint a vonal nyolcasokat formál, ami az állandó változások és az örök körforgás – megújulás jelképe. A két különálló 8-as egy harmadik 8-as számot is képez.

Annyira kifejező a számomra ez az egyszerű rajz, hogy még a könnyem is kicsordult… Mint egy egyértelmű válasz az „élet nagy kérdéseire”, amelyek mindig foglalkoztatnak. Bizonyosság és megnyugvás.

A válaszok tehát bennünk vannak! Ahogy az átváltozás, a minőségi szintemelkedés ereje, energiája is.

 

Szóval – működik a „rajzteszt”! Próbáljátok ki ti is – lehet párban is játszani (az egyik adja az alapvonalat, a másik kiegészíti), vagy egyedül.

Meglátjátok majd – hogy meglátjátok!

Ha az elemzéshez szükségét érzitek egy „profi elemző” bevonásának, akkor erre is van lehetőség, a Grafoműhely honlapján megtaláljátok az elérhetőségeket!

 

Kellemes nyarat és alapos testi- lelki feltöltődést kívánok mindenkinek!

Ősszel várnak majd Rátok az online tanfolyamok, a grafo- és rajzterápiák!

Addig is jó időtöltést a blog cikkeinek olvasásával!

 

Varju Beáta

Grafoműhely

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grafomuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr3318177965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása