Lelki magasságot és mélységek

Grafoműhely

Grafoműhely

A szellem magvetése a lélek és a test számára

Az energiák építő útja

2023. július 26. - Varju Beáta

Amióta nagy örömömre ismét van kertem, ültetek szorgalmasan. A fákon és a bokrokon kívül, amit lehet, azt lehetőleg saját magról, palántának, majd kiültetem a földbe. A cél a saját- és a családi igények ellátása, lefedése amennyire csak lehet.

A minap azonban az egyik csillagtököm hosszú útra kelt – a gyerekkori barátnőm meglátogatott, és neki ajándékoztam egy szép példányt. Miután hazaért még egy kedves képet is küldött arról, hogy a kis neveltem megérkezett a konyhaasztalára. Hamarosan megvendégeli a családja apraja-nagyját belőle…

Ezen el is gondolkodtam – amikor elültetek egy magot, nem tudom, hogy a termése kinek szolgál majd éltető energiával. Ami persze öröm formájában vissza is tér rögtön hozzám, - kiváltképpen, amikor a falatok a Kisunokám szájában tűnnek el.

Mivel nem véletlenül vagyok természetgyógyász, ezért nagyon fontos a számomra, hogy amit képviselek, továbbadok minél tisztább és jobb – magasabb – minőséget nyújtson! Legyen az szó, elemzés, zöldség, vagy bármi más.

Évek óta olyan helyekre vet a sors, ahol nagy szükség van a tisztításra, szelektálásra – az energia irányának és szintjének átfordítására, emelésére. Ez a tevékenység mindig nagy örömmel tört el és „emel” engem is.

Grafológusként az elemzéseket és a tanfolyamokatszellemi magvetéseknek” szánom, annak örülök a legjobban, amikor mindenki önállóan ültet a „küldött magból” a portáján – a saját fejében és életében. A termények (szellemi és tárgyi) azután egyaránt magukon viselik a mag sajátosságain túl az adott hely szellemiségét és az őket gondozó kezek energiáit is.

A felelősség tehát sokrétű és hatványozott: Mit teremtesz, mit alakítasz át, minek adod a saját – és magadon keresztül az univerzális - energiádat?

 

Amióta nagy örömömre ismét van kertem, ültetek szorgalmasan. A fákon és a bokrokon kívül, amit lehet, azt lehetőleg saját magról, palántának, majd kiültetem a földbe. A cél a saját- és a családi igények ellátása, lefedése amennyire csak lehet.

A minap azonban az egyik csillagtököm hosszú útra kelt – a gyerekkori barátnőm meglátogatott, és neki ajándékoztam egy szép példányt. Miután hazaért még egy kedves képet is küldött arról, hogy a kis neveltem megérkezett a konyhaasztalára. Hamarosan megvendégeli a családja apraja-nagyját belőle…

Ezen el is gondolkodtam – amikor elültetek egy magot, nem tudom, hogy a termése kinek szolgál majd éltető energiával. Ami persze öröm formájában vissza is tér rögtön hozzám, - kiváltképpen, amikor a falatok a Kisunokám szájában tűnnek el.

Mivel nem véletlenül vagyok természetgyógyász, ezért nagyon fontos a számomra, hogy amit képviselek, továbbadok minél tisztább és jobb – magasabb – minőséget nyújtson! Legyen az szó, elemzés, zöldség, vagy bármi más.

Évek óta olyan helyekre vet a sors, ahol nagy szükség van a tisztításra, szelektálásra – az energia irányának és szintjének átfordítására, emelésére. Ez a tevékenység mindig nagy örömmel tört el és „emel” engem is.

Grafológusként az elemzéseket és a tanfolyamokatszellemi magvetéseknek” szánom, annak örülök a legjobban, amikor mindenki önállóan ültet a „küldött magból” a portáján – a saját fejében és életében. A termények (szellemi és tárgyi) azután egyaránt magukon viselik a mag sajátosságain túl az adott hely szellemiségét és az őket gondozó kezek energiáit is.

A felelősség tehát sokrétű és hatványozott: Mit teremtesz, mit alakítasz át, minek adod a saját – és magadon keresztül az univerzális - energiádat?

 

Mindig érdemes új, saját magokat is „fogni” a jól sikerült(!) termésekből, amelyeket már mindenki saját mag-jaként fog elvetni! Kezd el, ültess, locsolj, gyomlálj(!)! …szeretettel! Add tovább a termést, a magot, a palántát – annak, aki kéri, és annak, akinek szüksége van rá.

Szeretettel!

 

Varju Beáta

Grafoműhely

A bejegyzés trackback címe:

https://grafomuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr2918179517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása